fredag 27 maj 2011

Lägesrapport

Efter sovmorgon, en lång härlig frukost med nya numret av tidningen YourLife som sällskap och skön 10km distansrunda i regnet kan jag konstatera att allt känns bra inför morgondagens äventyr.

Jag riktigt längtar till startskottet går och har satt målsättningen för dagen till;

1. Gör jag nytt Stockholmsrekord måste jag ju vara nöjd. (SUB 2.59)

2. Siktar på att fortsätta min Stockholmssvit som brukar innebära en förbättring med 10min/år.
* 2008 - 3.19
* 2009 - 3.09
* 2010 - 2.59
* 2011 - 2,49???
Ganska komisk svit och jag minns att jag skrattade förra året och tänkte att "så kan det ju inte fortsätta", men med tanke på mina 2.45 från den betydligt lättare banan i Barcelona i mars känns Sub 2.50 faktiskt som ett ganska rimligt mål för morgondagen.

Uppladdningen har i alla fall gått helt enligt plan, nu är det bara dagsformen som avgör, och med tanke på att det är min födelsedag imorgon borde man väl få fira med ett riktigt bra lopp?!

Håll tummarna!!

3 kommentarer:

  1. Självklart håller vi tummarna vännen!Kommer gå fort imon...=)
    Mvh/Biggan

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen och GRATTIS till en fantastisk insats! Hoppas du hämtar dig snabbt, så du kan njuta och fira också!

    SvaraRadera
  3. STOOOR grattiskram, du är bäst!!

    SvaraRadera