fredag 2 maj 2014

Jossan "MacGyver" Ambjörnsson

Kände mig lite som MacGyver (ni vet, snubben i den där superspännande tv serien på 80-talet som var expert på att improvisera ihop lösningar i krissituationer) när jag akutlagade min I-phone laddare i morse....

                                      
                             Lite tejp och ett gem så var saken biff!

Nu avresa mot hufvudstaden där helgens löparutmaning för en gångs skull inte går ut på att springa så fort som möjligt utan istället på att springa väldigt långt. Planen är att tillsammans med storebrorsan och ett par hundra andra löpentusiaster köra långpass på den gamla banvallen från Uppsala till Enköping. Den beräknade distansen 50km kommer att innebära nytt distansrekord för mig och då färden går i en enda riktning sänder jag en stilla bön till vädergudarna om medvind...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar