onsdag 14 maj 2014

Musik!

Jaha, så nu har jag skaffat mig en sådan där grej man har på armen så att man kan ha med sig musik ut på sina pass.
Ser ju så sjukt motionärigt ut så jag lovar att försöka gömma den under kläderna. Lovar också att enbart använda den på återhämtningsjoggar och andra "Lull-Lull" pass och lovar även dyrt och heligt, över min döda kropp, att aldrig någonsin bli en person som har lurar i öronen på race. 
Så nu vet ni det. Bortförklaringar completed.

             

Nu återstår bara den stora frågan om vad sjutton jag ska ha i lurarna? Har aldrig sprungit till musik tidigare och vet inte vad som funkar... 
Jag vet att ni är många därute som är rutinerade musiklöpare - Tips?

3 kommentarer:

  1. "Born to run" med Bruce Springsteen borde väl funka bra.

    Ha dé gött !!
    //Pappa (dock väldigt orutinerad löpare som du vet).

    SvaraRadera
  2. Musik vet jag inte riktigt, men ljudböcker på långpass tycker jag är oslagbart!
    /Per

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah bra där, ljudbok har jag inte ens tänkt på! Tack för tipset!

      Radera