lördag 2 april 2011

Då har man blivit med blogg...

Äntligen har jag fått ändan ur vagnen och tagit mig ut i cyperspace!
På den här bloggen kommer ni att kunna följa framförallt min framfart i löparspåret och hur mitt liv som löpare ser ut men målet är att även låta er få en liten inblick i livet runtomkring och hur jag kombinerar elitsatsningen som marathonlöpare med mitt liv som redovisningskonsult, vän, hustru, syster, dotter...

Min förhoppning är att bjuda på inspiration till andra löpare, både på motions- och elitnivå, och även en möjlighet att följa min vardag för de vänner och familjemedlemmar jag inte hinner träffa så ofta som jag önskar.

Mycket nöje!!

2 kommentarer:

  1. Hörrdu kenyanen, vi måste ju få veta hur smeknamnet uppkom?
    Ska bli superkul att följa dig på din väg mot den absoluta toppen!

    SvaraRadera
  2. I lajk denna blogg. =)

    Mvh/Biggan

    SvaraRadera