måndag 9 juli 2012

Jag är rik!!!

Vilken härlig inledning på semestern!

Fick ett brev med posten idag från en mycket vänlig spansk advokat som gjort sig besväret att leta upp mig för att ge mig ca 7 miljoner euro! Tydligen var det en släkting till mig som avlidit och ville skänka pengarna till mig, hans enda släkting!
Extra fantastiskt att denna döde Peter Ambjörnsson valt att testamentera just till mig som är ingift i släkten och inte en riktig Ambjörnssonare.

Nu är det enda jag behöver göra att kontakta denne spanjor och lämna lite person och bankuppgifter. Bäst jag skyndar mig så jag hinner få pengarna innan semestern är slut så jag kan boka en riktigt lyxig resa...

3 kommentarer:

  1. Wow! Somliga har tur!! Eller inte... :-)

    SvaraRadera
  2. Fru Fortuna har även varit här. Då jag du, min fru och min dotter har samma efternamn som vår "släkting" så har även vi fått varsitt exemplar av detta trevliga brev. Kan bara undra vad man skall göra med alla oväntade pengar.

    SvaraRadera
  3. Haha, fantastiskt att hela släkten får ta del av pengarna utom Jonne - brevet var nämligen personligen ställt till mig och han har inte fått något eget. Vi får väl fundera på vad vi kan tänkas kräva i utbyte för att han ska få vara med och dela på våra rikedomar... Kanske diska varje dag resten av livet?

    SvaraRadera